Ofte stilte spørsmål

På denne siden finner du svar på ofte stilte spørsmål om billetter, medlemskap og tilgjengelighet.

Spørsmål om billetter

Kan jeg kjøpe inngangsbillett når jeg kommer til PoMo?

Ja, du kan kjøpe billett når du kommer, men det kan være fullt. For å være helt sikker på å komme inn akkurat når du vil, kjøper du billett på nettsiden vår før du kommer.

Jeg har blitt trukket to ganger for billettene jeg kjøpte. Hva gjør jeg?
Hvis det skjer et duplikat når du bestiller, skal den ene bli refundert raskt. Hvis dette ikke skjer innen 1-3 dager, ta kontakt med hei@pomo.no. Husk å legge ved relevante opplysninger slik at vi kan hjelpe deg best mulig.

Kan jeg kjøpe gavekort på billetter?

Ikke foreløpig, men vi jobber med saken og håper å få dette på plass vedig snart.

Jeg har kjøpt billett på forhånd, men ser at jeg kommer for sent til tidspunktet jeg har valgt. Hva gjør jeg?

Vi oppfordrer deg til å komme så presis som mulig på grunn av kapasitetsbegrensninger i bygget. Med forhåndsbestilt billett er du garantert inngang til det tidspunktet du har valgt. Hvis du kommer for sent vil vertene våre hjelpe deg med å komme inn så snart vi har ledig kapasitet.

Hva gjør jeg hvis jeg har kjøpt en billett jeg ikke kan bruke?
Vi refunderer dessverre ikke kjøpte billetter.

Hvor lenge kan jeg bli på museet med inngangsbilletten min?

Du kan bli så lenge du bare vil den dagen billetten din er gyldig for.

Kan jeg gå ut av museet og komme inn igjen senere samme dag?
Billetten er gyldig hele dagen, men om du går ut kan det være kø når du kommer tilbake. I så fall må du stå i kø og vente til det blir ledig kapasitet igjen.

Spørsmål om medlemskap

Jeg har kjøpt medlemskap. Hvor er medlemsbeviset mitt?

Når du kjøper medlemskap, får du en e-post av oss. Trykk «lag passord» i e-posten, og opprett passordet ditt.

Dette passordet bruker du til å logge inn på medlemskapet ditt på pomo.no, hvor du finner det digitale medlemsbeviset ditt.

Kom innom oss i åpningstiden om du har spørsmål om medlemskapet ditt.

Jeg er medlem. Kan jeg komme og gå som jeg vil?

Som medlem er du hjertelig velkommen til å besøke oss så ofte du vil! Vi anbefaler likevel at du henter ut en gratisbillett på forhånd, for å være sikker på at du kommer inn akkurat når du vil på travle dager.

Logg inn under «medlemskap» og hent ut gratisbilletten din under «billetter».

Hvordan kjøper jeg medlemskap?

Jeg har kjøpt medlemskap, men ikke fått noen e-post. Hva gjør jeg?

Når du har kjøpt medlemskap sender vi deg automatisk en e-post til e-postadressen du registrerte. Sjekk om e-posten har havnet i spamfilteret eller i søppelpost. E-poster fra oss sendes fra hei@pomo.no

Kan jeg kjøpe et medlemskap i gave til noen?

Ja, her kan du kjøpe medlemskap til noen andre. Velg «Kjøp som gave».

Når jeg kjøper medlemskap i gave til noen, må jeg fylle ut kontaktinformasjonen til den som skal motta gaven?

Nei, du fyller ut din egen kontaktinformasjon. Deretter sender vi deg en e-post med en kode som du kan gi til mottakeren av gaven. Mottakeren aktiverer medlemskapet sitt selv på: https://pomo.no/redeem

Jeg vil gi bort en fysisk gave når jeg kjøper et medlemskap i gave – har dere fysiske gavekort for medlemskap?

Per i dag er alle medlemskapene våre digitale. Når du kjøper et medlemskap i gave får du en kode du gir bort til mottakeren av gaven. Da kan du f.eks kjøpe et fint kort i PoMo-butikken, og skrive koden på dette og gi det bort som en gave.